środa, 3 kwietnia 2013

Tak na początek! :D

A więc zaczynam pisać nowego bloga, co-z-tego-wyniknie.blogspot.com (usunełam).
To co teraz pisze, ma wyjść coś w stylu pamiętnika/dziennika narkomanki. Nie wiem czy takie wyjdzie, zazwyczaj nic mi nie wychodzi tak jak chcę no ale cóż, tak bywa.

Aaaaa i jeszcze chciałam prosić o to, aby osoby które czytają zostawiły jakiś komentarz po sobie, żebym wiedziała czy jest sens dalej pisać tego bloga czy nie.
Bo jeśli czytelników nie będzie to po co zaśmiecać internet? ?
Mam nadzieję, że zainteresowanie tym blogiem będzie większe niż poprzednim.
Pozdrawiam, miłego czytania  i czekam na komentarze :))

2 komentarze:

  1. na pewno blog będzie/jest super :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. po co takie dlugie ? daj cos ciekawszego, bo nie chce mi sie tego czytac ;)

    OdpowiedzUsuń